Rohelise smuuti väljakutse





Ma olen viimane nädal hullult unine ja uimane koguaeg. Hea meelega oleks ainult voodis keras. Näiteks täna hommikul pidin olema koosolekul kell 8.30 (ise saatsin veel selle kohta teate) kuid ma tõesti ei mäletanud, et ma oleks pidanud üldse kuskil olema. Täiesti peast pühitud.  Kihutasin  kohale jääkristallid autoaknal, nähtavus peaaegu null. Hea et mul tee peas on :D. (Loodan, et seda lõiku Toomas ei loe :P).
Pealelõunal käisime Nõos ja kui nüüd keegi arvab, et ma sõitsin sama teed tagasi, kuidas ma sinna sain, siis ei.  Millegipärast jõudsin Tõravere raudteejaama.  Tähelepanuvõime on ikka päris null.
Võtan küll  vitamiine ja söön puuvilju aga energiat on ikka vähe. Hakkasin täna googeldama, et mida siis nüüd ette peaks võtma?  Kust saada energiat? Rohelist loomulikult! Vot ja leidsin, et inimesed teevad kolmepäevaseid rohelise smuuti kuure ja pärast on energiapallid.

On ka 3-päevane detox smuutidieet, kuid ma ei usu, et kui ma tellin omale detox supertoitude segu, siis see on kuidagi parem, kui lihtsalt roheline smuuti :). Supertoit kõlab juba kahtlaselt. Miks see on rohkem super, kui näiteks hapukapsas eks?

Mis see roheline smuuti siis on? Roheline smuuti on rohelised lehed (nagu näiteks spinat, salat, kapsas jne) peenestatuna vee ja puuviljadega. Smuuti komponendid purustatakse blenderis ja mingeid suhkruga mahlasid ei lisata. Blenderdamist aga on vaja, et purustada rohelise lehe kiud (tselluloos) saaksid paremini imenduda ja organismil oleks neid kergem omastada.
Rohelise smuuti põhikomponendid on:
  • Rohelised (mida tumedam seda parem) leht(köögi)vilja lehed
  • Värsked puuviljad
  • Maitsemarjad
  • Vesi või taimne piim
Minu kalender ütleb, et mina saan oma rohelise smuuti väljakutse läbi viima kohe sellel nädalal ehk reedest pühapäevani. Ja siis on toiduks ainult smuuti.
Kes tahab liituda? Käsi püsti ja anna endast kommentaariumis teada :)

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

7. nädala kokkuvõte

Gretega trenni. Video!

Ülestõusmise pühade mõtisklused