EBA ja minu lemmikud

Eile ma lugesin väga palju postitusi, et kes kelle poole hääletab ja miks. Ma siis ütlen oma lemmikud ka ära, et kes ja miks ja muud jutud.

Ja teie kõik loomulikult hääletage  minu poolt. Hääletada saad siin ja siis kategooria aasta uustulnuk ning http://eleblogib.blogspot.com.ee/. Nii lihtne ongi :).

Arvamusblogi
Ebapärlikarp ja nullkulu. Mõlemad meeldivad aga no sel korral jään nullkulu juurde. Et miks? Mulle läheb taaskasutus viimasel ajal üsna korda.

Aasta uustulnuk.
eleblogib loomulikult :D.  Kuid nali naljaks, mulle meeldivad kiisukeauh, sest ta räägib LCHFist vahel ning see on minu jaoks huvitav teema ja meieelu on ka hea, selline siiras ja mõnus lugemine. Aga hääletan seekord meieelu poolt.

Pere - ja beebiblogid
Vot neist ei tea ma midagi, kuna neid ma ei olen lugenud, nüüd sirvisin siit ja sealt, silma jäi kolmkleidikest. Mõnus kirjastiil, ilusad pildid ja ülinunnud lapsed.

Meesteblogi
Loen ainult Henry blogi .
Mis muud kui tema minu hääle (või siis 5 häält :P) saab.

Loomeblogi
neid ma pole ka lugenud, nüüd leidsin  saaremarditalu ja see on lihtsalt nii ilus blogi. Ja esikaanepilt on ka vägev, selline iga eestlase unistus maakodust. Kirjutab ta ka sellise mõnusa irooniaga. Mulle meeldib.

Elulised blogid 
See on kõige keerulisem. Mallukat loen, aga pean tunnistama, et peale MeluTV avamist, ma pigem vaatan seda. Costany on selline maailma kõige siiram ja armsam inimene (ma ei tunne teda isiklikult aga blogi järgi on selline arvamus tekkinud). Kuus sidrunit on hea lugemine. Kuid seekord hääletan riisitera poolt, vist just sellepärast, et mulle tema viimane postitus väga meeldis :).

Ilu-ja moeblogid.
Vot neist ma ei tea ka muhvigi. Ise loen bodymodi blogi ja selle poolt ka hääletan.

Toidublogid
Ma ei ole vegan aga veganmaailmas on nii toredad toidusoovitused tihti, et ma juba vist olen poole kohaga vegan. Sidrunhein meeldib ka, kuid valiku peab ju tegema.

Reisiblogid
Parim on susantsik. 
No ega ma muid lugenud ka ei ole aga susantsiku blogi on minu meelest väga kaasahaarav.

Kultuuriblogi 
Triinujakultuur. Ta vahel kirjutab nii pikalt, et on ikka pikk aga kui ta arvustust kirjutab, siis peale lugemist ma tean, et kas ma tahan seda tükki näha või ei taha. No ja see on juba väga hea. Ja mugav.

Tervise-ja trenniblogid
Sellega on nüüd suur jama. Mul on kaks lemmikut ja valida ei suuda. Marisjamaailm ja iseoledpaks.
Täielik dilemma. Hädas nagu mustlane mädas. Õnneks lugesin täna Marimelli postitust, et ühe ip pealt saab 5 korda hääletada, nii et ma siis hääletan nende mõlema poolt, sest nad on mõlemad nii lemmarid, et ma lihtsalt ei suuda valida. Kui mitu korda ei saaks, siis viskaksin kulli ja kirja :).

Spordiblogid
Olen lugenud ainult regiinatrennijutte ja  ta on nii hüpersupertubli, et siin ei ole rohkem küsimusi ega vaidlemist. Minu hääle saab Regiina.

Noorukite blogid
Minu jaoks jälle hall ala. Kuid eile lugesin siit kaalikadjakapsad postitust ja ta kirjutas nii kenasti, kui uhke ta on, et kandideeris EBAle. Mulle meeldib, kui inimene, ise ütleb, et olengi rahul ja uhke. Ten points. Minu hääl on sul olemas!

Fotoblogid
Fotoraat meeldib. Natuke on küll ära hakanud tüütama need pildid, kuid inimestel on lilled peas. Ma ei tea miks na just neid olen juhtunud nägema? Jumal ise teab. Aga noh tegelikult on neil head pildid.

Videoblogid
MeluTv ´st mulle täiega meeldib Maigret ja sellepärast hääletan tema poolt















Kommentaarid

  1. Agnes ja Alar teevad sügava kummarduse ja ütlevad AITÄH! Nii armas :)

    VastaKustuta
  2. Sa oled nii armas. AItäh! Said minu hääle ka, muide ;)

    VastaKustuta
  3. Aitäh armas Ele :) Tegid mu päeva kohe palju rõõmsamaks :)

    VastaKustuta
  4. Issus kui vahva, aitäh!! Kallid ja paid ning palju motivatsiooni oma asja edasi teha! :)

    VastaKustuta
  5. Appi! Nii lahe, et minu poolt hääletasid!

    PS! Jaga oma postitusi facebookis Blogipostituste reklaamimise grupis, siis saan aktiivsemalt Su postitustega kursis olla :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

7. nädala kokkuvõte

Gretega trenni. Video!

Ülestõusmise pühade mõtisklused